torsdag 8 april 2010

Full rulle!

Igår fick jag en väldans mycket gjort måste jag säga.. :)

Gick upp redan kl 7 och satt igång med att plugga lite matte, sen eftersom en annan är så pass seg, så blev det en tur in till chefen med Elin för att lämna in lönerapporten. Är kanske en fördel om man får lön denna månad! :)

Svängde in på IKEA en sväng för att köpa upp lite tallrikar och gardiner! Eftersom mina vardagsrumsfönster inte är som alla andra, kan jag endast ha kirsch gardiner.. och självklart glömde jag att köpa en lån "list" att sy fast på gardiner, får de vänta ett tag till med att komma upp!

Fixade också presenter till alla olika människor som fyller år hit och dit.. på lördag är kalas gånger 2. Blir en tur till Erica för att fira hennes 25 fyllda år, sen mot kvällen svidar vi om i sann 80-tals anda för att fira Johannas nyss fyllda 30.

Han med en besök hos Elin på kvällen också..

Självklart emellan allt, hann jag med dessa tåkiga vardags sysslor, diska, städa, putsa fönsterna!


Nu har jag Christin Hernberg skrivit ett inlägg som jag har sagt till mig själv att jag aldrig skulle göra om en simpel vardag, och som jag oftast brukar spotta och fräsa åt;
"Sen gjorda jag detta", "sen gjorde jag så här", "sen det här" "och sen åkte jag hit"..

2 kommentarer:

Emelie Nordstrand Lindgren sa...

Men det är ju dom "simpla vardagarna" som är nått. Hur ofta är det fest och vad är det som är mer spännande då? Same, same shit.. :)

Erica sa...

Vardagen är ju livet o de är ju de vi vill höra =)