söndag 10 juli 2011

Tobbe 30 år

"Han tog av sig sin kavaj och sparka av sig båda skorna.."
Patrik och Joseph stod för underhållningen!
Ja jävlar ja sicken lyckad liten tillställning det blev igår. En massa trevligt folk, god mat och gott att dricka! :) Folk hade tydligen vadslagningar om när jag och Malin skulle däcka eftersom det just var så pass länge sedan man drack.. alla förlorade för i slutet så var jag och Malin de enda som var kvar och vakna! :) Men när man stappla innanför dörrarna här hemma till ett tomt hus 3.30 så var man inte så kaxig... Stupade i säng.
Jag vaknade 12.50 upp och tyckte det var ganska lugnt förutom huvudvärken, men jag blev nog tammetusan bara mer och mer bakis ju längre dagen fortskred! Hua. Men kl 16 så var det som om molnen skingrades och jag hörde änglakören, då kom min solstråle hem, min älskade lill-ödla. Trött var hon så vi somnade och sov tillsammans i 2 timmar. Behöver jag säga att det var mysigt?




Dessa var tyvärr de enda bilderna som blev tagna, inte en enda på födelsedagsbarnet..! Men 3 st kan jag iallafall bjuda på :)

Inga kommentarer: