måndag 22 mars 2010

Pensionärs-varning?


Jah, var på hockey förra veckan.. med jobbet.. alltså inte frivilligt! Jag om nån kunde inte bry sig mindre! :)

Så där satt jag med med min stickning i min rosa tygpåse medan jag stampade takten lite försiktigt till hejarklacken, som kanske kunde ha hållit ljudnivån lite nere! :)

Jag satt med näsan djupt i en tidning då jag trodde att domedagen kommit, då hela arenan tycktes skaka och möjligen rasa in. Men detta var i själva verket publikens skrik och applåder när Brynäs gjorde sitt första mål.

Så en hjärtinfarkt senare hade jag lärt mig min läxa, så jag hade ständig kontroll över publiken ljud.. så när jag hörde att publiken blev exalterad var det bara att kolla upp och förbereda sig för en ljudnivå utan dess like!

Sen tyckte jag också att hejarklacken var lite taskig mot motståndarlaget när dom kom ut på isen.. när dom buade! Tyckte jag var lite väl..


Så på dessa grunder skulle man kunna påstå att jag nog samlat på mig ett x antal pensionärs poäng.. attans också! :)

Inga kommentarer: