lördag 6 februari 2010

Det kanske fattas ett eller två strips i min bigmac menyn

Jag och Otto kollade på Family Guy igår.. ett avsnitt där Brian dejtar en väääldigt korkat brud.. Medan vi satt och kollade så skrattade O och småkikade på mig då och då..(?) Jag kommer sen inte ihåg vad jag sa, men han kontrade med att han kan se hur mina tankegångar ser ut.. i allmänhet! :)

Tänk er såna här spel på Grönan.. såna här där man ska skjuta med vattenpistol i ett hål och därefter så flyttar sig, låt säga en häst, så om du inte prickar rätt så flyttar sig ju inte hästen. Ibland går det framåt men ibland står det kanske stilla.

Detta ser Otto framför sig vara mina tankegångar! Haha! :)

Det kanske fattas ett par strips i min BigMac menyn... Men han ÄLSKAR mig ändå, så det så! ;)


Inga kommentarer: