tisdag 9 februari 2010

Skadeglad

I natt så har jag tydligen hade varit jätte trökig på Otto i sömnen. Jag vaknade och i samma sekund så tog O sitt täcke och kuddar med våld för att gå ut och lägga sig på soffan..

Jag vill här påpeka att det är där jag sovit hela helgen pga O's snarkingar. Anyway....

Först blev jag sur då han inte svarade när jag frågade vad som stod på.. men sen... mmm denna ljuva känsla infann sig, skadeglädjen.. denna ljuva skadeglädje. :)

Hörde hur han slängde med kuddar och dylikt för att sedan ligga och sucka och stöna och kunde ej slappna av. Där fick han se, att det är inte bara att gå ut och lägga sig och tro att man ska somna på en gång då man legat och letat upp sig på div olika läten, sparkar och gnisslande av tänder.

Men liiite synd tyckte jag nog om honom ändå.. Min LOVE.. :)

Inga kommentarer: