onsdag 12 maj 2010

Åka kommunalt

Igår så hade jag mentors-träff på kontoret i Gävle. Tänkte väll då att jag skulle strosa runt lite efteråt och kanske shoppa liiite! :) Så jag tog helt enkelt bussen in.. istället för att betala multum för parkering. Detta var första gången jag åkte buss på... jaa du.. hur många år mån tro.. 3, 4, 5? Måste erkänna att en viss nervositet kom smygandes när jag satt där och väntade.. :)

Hade en mycket mysig dag för mig själv.. en fin fin skjorta fick följa med hem och ett par jeans.. som jag dock är rätt osäker på.. mamma ska se om dom går att sy in på ett snyggt sätt i vaderna. Sen fick en lite present till Emelie följa med hem också.. flickan kommer ju på långbesök i helgen.. så man kanske måste ta och slänga ihop en liten kaka också? :)

Slänger in en sjuhelvetes gammal bild av oss från Syrien-04

1 kommentar:

Emelie Nordstrand Lindgren sa...

Men Jeeesus christ kvinna! Vad har tagit åt dig? Present OCH kaka? :) Imorgon?