söndag 23 maj 2010

B b b b baaaaacon

Ja du, blev inte mycket städa idag inte.. det enda av värde var väl att jag tog och diskade. :)

Sen gick jag fram och tillbaka här efter duschen och väntade med spänning på att mor äntligen skulle ringa. Men det tog ett tag.. inte förrän vid halv tre kom hon och hämtade upp mig. Sen tog hon med mig ut till Kingsgarden där det vankades bacon, potatis, stuvad spenat och stekt ägg!! Oh yes.. som jag har längtat! :)

Eftermiddagen och en stund in på kvällen spenderades i mammas soffa med laptopen i knät. En massage hann jag med att få innan jag åkte hem också! :P

Har suttit nu sen jag kom hem och försökt att lokalisera mig i denna barnprodukts-djungel som finns där ute. Jämfört priser på barnvagnar och dyl. Save me.. finns miljoner olika alternativ.. Aja, Gruvman får nog ta en till lektion med mig när det gäller barnvagnar! :)

Nu sängen.. imorgon jobba fm.

.

Inga kommentarer: