lördag 22 maj 2010

Idag blev jag så gott som uppväckt av Gruvman.. som vanligt.. hon har en förmåga att skicka sms okristligt tidigt på morgnarna (frågan är om detta ena är ett ord..ser såå såå fel ut.. haha!) :) Hade dock legat och snoozat ett tag och klockan var 10 så det var rätt lugnt! :) Så hon kom förbi och vi tog en lång och härlig promenad i solen!

Försökte därefter få i mig lite lunch och tog det väldigt lugnt tills det var dags att ta sig till farmor för att få plocka på sig lite smycken! Oh yes.. fick med mig lite guld därifrån. Så i sommar ska jag börja bära guld är det tänkt! :)

Tog mig till far en sväng för att visa ultraljudsbilderna och skanna in dom. Lika bra att göra det på en gång!



Och nu? Dillchips, cola och Wolf på 4an! Haha! :)

3 kommentarer:

Fia sa...

Förlovning på g? =)

One point for Honesty sa...

Haha, men nu så.. du har då en förmåga att läsa mellan raderna när det inte ens finns nå rader du! :)
Om vi nu skulle förlova oss, så blir det knappast guld!

Emelie Nordstrand Lindgren sa...

Döskallering?