måndag 28 mars 2011

Lycka

Men så blödig jag blir efter att ha kollat på En unge i minuten.


Vilket mirakel livet är, en kärleksakt blir till en graviditet, en graviditet leder till en förlossning och förlossningen ger en det dyrbaraste i hela världen. Det är konstigt det där, jag trodde ALDRIG att skulle känna som jag gör, kärleken är oändligt obeskrivligt stor.


När jag hade börjat skrivit detta inlägg kom jag på denna sång som underbara Stina spelade in tillägnat T. Jag gråter varje gång jag kollar på den, känns som om det var igår jag nyss var hemkommen från BB och loggade in och fick se den.


Att sitta framför En unge i minuten får en att nästan känna som man gjorde den där kvällen för snart 6 månader sen, den kvällen då man var redo att ge upp, inte orka mer, den där smärtan utan dess like, men värt varenda sekund då man får se vad all denna smärta har gett, då man får se den vackraste människa man någonsin sett


FOTO ENL