måndag 18 april 2011

Njaaa

Update på min sjukdom, för min sjukdom vill ju alla veta om, allmännintresset är ju stort.. Eller så är överdriften stor! Men vettetusan om den där hostmedicinen funkade speciellt bra..!? Men jag kanske kan inbilla mig frisk? :) 


Är grymt irriterad på bloggar, jag tänkte skriva hemsidor, men det är fan bara bloggare som frångår allt man fick lära sig i skolan om hur man skriver en text.. skit i stavning och grammatik, för jag är inte världens bästa på att stava, och jag särskriver gärna (en nagel i ENLs öga) :) Men har man en blogg, där man skriver en text som man vill att folk ska läsa, 
borde man inte skriva ett stycke text då som folk kan läsa, en text skriven från vänster till höger, inget krångel inget strul och inga krussiduller?
Men å andra sidan så hade vi väll tryckfrihet här i Sverige va? Där folk får skriva vad dom vill, nästan då, och dessvärre hur dom vill. 

Äh, man kanske borde ta och lägga energin på något vettigare? Fred på jorden, boten svälten?

Nu slänger jag mig till sängs och hoppas på ett friskare tillstånd i morgon. 

Inga kommentarer: