lördag 30 april 2011

Tidig morgon

T behagade att kliva upp 6.15 idag, trots att jag känner att jag inte fått den sömn som jag behöver under natten kände jag mig konstig nog pigg ändå. Fast iof så kan man inte bli annat än glad och pigg när man tittar ner i spjälsängen på morgonen och få se världens gladaste barn! :)
Har slängt ihop lite matlådor till T nu på morgonen, slut i frysen. Måste köpa hem lite fisk idag så kan man slänga ihop nå fler matlådor till henne i morgon.

Nu blir det lite mer kaffe och sen en promenad ner till gruvan för att lämna matlåda så fort liten vaknat!

1 kommentar:

Mickan sa...

Tack Cicki det är verkligen en hel djungel det här med barnsaker (det finns ju verkligen massor av allt). Gåstolen får bli en julklapp kanske =). Och tipset om att inte köpa allt på en gång försöker jag plantera in, jag blir som en shopping-galen gravidzilla. ;)