tisdag 31 augusti 2010

6 veckor kvar

Ja och idag så seglar vi in i v. 34 och vi har passerat 50 strecket, 48 dagar kvar för att vara exakt.

Det är med sammandragningar har jag funderat om jag börjar få.. inga som gör ont.. fast jag vet inte ens om det är sammandragningar eller inte. För de jag hört är att de gör ont och att magen antar en helt annan form. Men min varken får en annan form eller gör ont och det är inte hela magen som blir hård, utan det är ett par cm nedanför naveln och uppåt som blir hård, inte längst ner.. Ska hör med barnmorskan imorgon när jag ska dit.. Och på tak om barnmorskan så är det som rena rama julafton varje gång jag går dit! :) Inte dåligt det inte, att få julafton varannan vecka! :P

Och fan kolla in den högra bilden.. jag har ingen stjärt längre!? Vart tog du vägen? Inte för att jag någonsin riktigt älskat min rumpa, men jag har ändå haft en! Och nu? Nada..! Haha!

Inga kommentarer: