onsdag 25 augusti 2010

Yesterday

Hade en super förmiddag igår. Hoppade på bussen igår för att för första gången utnyttnja de gratis massager vi blir erbjudna av OP. Vi får typ 5 ggr per halvår. Jag fattar inte att man inte gjort detta, nu när jag har 1 vecka kvar att jobba, då får jag fingrarna ur rumpan och tar del av detta underbara erbjudande! :)
Men eftersom man stortjock så så blev det lite knåpigt att ligga på en massagebänk! :) Jag fick helt enkel rulla från sida till sida, sen sätta mig upp och luta mig mot en hög med handdukar när hon tog axlar och nacke, sen eftersom hon inte kunde göra det vanliga på mig så avslutade hon med massera nacke, axlar och framsida bröst, ni vet typ som när man får ansiktsmassage. :)

Blev en snabb tur in på Åhlens för att kolla bebiskläder, men där hade då dom inte mycket, eller inte så mycket som jag hoppats på allafall! Kom därifrån med ett gosedjur allafall, det första..! :)

Vägen från bussen och hem var ja, hur ska förklara detta.. HEMSK... Skulle försöka skynda mig för jag var nå så fruktansvärt kissnödig att jag en bit inte trodde att jag skulle hinna hem till toan. Samtidigt som jag försökte skynda mig så gjorde foglossningen ont.. underbar kombination! Så nå vidare snabbt gick det inte! Men hem hann jag med näppe! Haha!

Världens bästa sällskap hade jag igår också... Dooooris! :) Hon ligger här bredvid mig nu också, och kommer vara här resten av veckan! :)

Inga kommentarer: