onsdag 13 oktober 2010

Alldeles nervöööös

Ja i natt trodde jag att det var dags..! Varje gång jag var upp och kissa kom det värkar och av den mer smärtsamma sorten.. inte som de fjant förvärkar som jag haft tidigare! Utan nu kändes dom verkliga på något sätt! 
Men trodde jag ja.. inget som har fortsatt...

Vaknade på bästa sätt i morse.. av mig själv, O hade kokat ägg och drar sedan på sig blåstället för att gå ut och pilla med bilen.. oh yes.. precis så som vill jag alltid ha honom.. i ett par skitiga snickarbyxor! :P

3 kommentarer:

Unknown sa...

Tack för kommentaren. Jag ska inte ta åt mig äran för bilden, då det faktiskt är min sambo som tagit den ;-)

Angelica sa...

Åhhh! Då är det i alla fall någonting som händer om det var smärtsamt. Men jag lovar, du VET när det är dags ;) Trodde jag skulle ha problem med att veta men icke. Jag tror du kommer få snart :)

anouk - En Rookiemammas vardag sa...

åååååh * håller tummarna* :D:D Fan vad spännande!:)

Du jag vet faktiskt inte, tyckte också den var söt. gillar inte laban o de där som alla har. Jag bara googlade mig fram till den=/