torsdag 7 oktober 2010

Skadeglädjen är den enda sanna glädjen

Ni vet dessa folk som man alltid har gått runt och varit lite smått avundsjuk på för att dom alltid ser så fräsh ut, alltid klär sig bra, allmänt snygga bara.. Jag såg en av dessa på affären idag.. och lusten att vilja skratta och peka var stor!! :) Tjejen är gravid och är uppsvälld, blek, finnig och såg allmänt risig ut! Kändes så jävla skönt att se hur sliten hon såg ut att jag fortfarande skrattar! :) 
För inte har väll jag sett så jävla tröökig ut under min tid som preggosarius? :)

Och på tal om graviditeter så har min foglossning känts mer än vanligt nu ikväll! :/ Konstigt det där, när jag för första gången kände av foglossningen så hade jag rätt ont och det gjorde ont då jag gick.. sen försvann det och jag har nu bara haft ont då jag ska vända mig i sängen och resa mig upp därifrån. Konstigt att det blivit bättre då man tycker att det borde bli sämre och sämre, eller att man har lika ont ju närmare förlossningen man kommer? Så jag ska inte klaga att jag haft mer ont än vanligt ikväll! :)


Oh and by the way.. jag fick ännu ett VG på även detta prov!! :) Yes!! Nu har jag bara en inlämningsuppgift som jag slänger ihop i helgen och prov i Funktioner skrivs på måndag. Snart är jag äntligen klar! Bara liten stannar kvar i magen tills på måndag kväll så! ;)



Inga kommentarer: