söndag 10 oktober 2010

En ganska lugn helg

Fredagen spenderades hemma i soffan tillsammans med god mat och för en gång skull bra film.. I Love You Phillip Morris. En lätt och bra film! :)


Lördagen spenderades ute i Årsunda med en massa kakor och tårta för att fira Sofia.. fick där en snabb kurs i hur försäkringskassan fungerar! :) Haha! 
När jag väl kom hem fick jag nå fnatt och börjde rensa ur skafferiet.. kanske var på tiden på O ständigt kallar mig för skafferi-nazist.. han kallar mig även för kudd-nazist.. ja men det är viktigt det där med kuddar och på vilken hylla makaronerna ska stå! :) Det blev en hel sopkasse med saker som var gamla.. man kanske borde ta och gå igenom skafferiet liiite oftare än bara när man flyttar! haha!
Sen blev det inte så mycket mer.. en potionsbytta med Ben & Jerrys Strawberry Cheesecake slank ner innan läggdags. Jag förstår inte riktigt varför jag ständigt håller på att ska äta en massa  socker innan jag ska lägga mig? Denna gång somna jag utan problem, men alla di andra gånger har jag inte haft riktigt sån tur! :) 


Nu? Försöka att räkna matte i soffan. Vid köksbordet går det bara inte.. stolarna är alldeles för obekväma, magen gör så att man inte kommer tillräckligt nära, och till följd av detta kröker man ryggen på nå konstigt sätt så att man får förbannat ont i ryggen.. detta betyder då att fokus tappas ganska fort och jag skiter i allt. Men idag måste jag göra detta.. så att jag imorgon efter provet är helt färdig med kursen!! :D


Inga kommentarer: