fredag 27 maj 2011

Oj oj oj

När jag suttit och jäst framför datorn alldeles för länge ramlade jag in på en alldeles rakt av skit bra sida med allt från smycken till hantverk till konstverk till scrapbooking verktyg. Där varje "konstnär" har sin egna lilla shop med vad det nu är dom gör.
Jag hittade där de coolaste tavlorna och blev lite ledsen då jag tidigare kollat på en annan produkt och där frakten skulle kosta 160 kr från USA.. så jag trodde rent automatiskt att dessa också var från USA.. MEN... jag insåg ganska snabbt att konstnären har sitt fäste i Frankrike och att frakten bara går på 22,40 kr!! Helt galet, man får ju betala mer frakt inom Sverige för tusan! :)

Är sjukt nöjd allafall, för dessa tavlor skulle tillsammans med "den hemlige" bilda en fin liten röd tråd genom huset alldeles perfekt. Så därför hemlighåller jag också dessa tavlor! Sorry! :) Det gäller bara att sälja in de hos mr. O 

1 kommentar:

Lena S sa...

Ja att sälja in saker är alltid lika spännande :D oftast så lyckas man ju, men ändå!

Vi bor i örta på Tulegatan, i saker och ting loppis huset :)