torsdag 7 januari 2010

Blogspot..

och Facebook är var jag måste ha spenderat heela jävla dagen.. man får ju skämmas.. men som jag redan tidigare insett, så har jag ej något liv! Haha!



Spenderade en timme med mor i morse. var och bytte mattan.. men det är lika bra att ta med Otto för att välja ut den nya så han kan känna att han varit delaktig! :)

Lyssnade på P3 igår kväll på väg hem från jobbet.. och dom frågade vad folk tänker göra annorlunda detta år. Då kommer vi in på detta tråkiga samtalsämne.. nyårslöften...
Det här med nyårslöften är bara så himla överskattat.. eller så kanske man inte kan uttrycka sig.. men ni förstår kanske..
Varför avge ett löfte som man vet att man allafall inte kommer att hålla! Så jag tyckte att hennes formulering om vad man skulle göra annorlunda detta år var ganska bra.

Så vad ska jag då göra annorlunda detta år? Få bättre självkännedom kanske? :) Neeeeeeeee.... Vi tar och skiter i detta så hörs vi imorgon!!

Inga kommentarer: