torsdag 21 januari 2010

Byggare Bob?

Jaha, då blir man ett år äldre imorgon då! :) Ser mycket fram emot frukost på sängen som är ett måste när man fyller år! Det spelar ingen roll om det blir klockan fem när Otto går upp, jag ska ha den där jävla mackan! :) Fast jag har tänkt på det där.. en macka och ett glas juice? Fan vad tråkigt, det skulle vara en glas champagne och lite jordgubbar! Men för det första så är väll kanske inte gubbarna speciellt goda den här tiden på året och för det andra kanske man ska spara champagnen tills nästa år då man fyller 25! Så säger vi tycker jag, nästa år får det bli!


Anyway..eftersom min sambo har sådan dålig fantasi osv osv så är jag som får bestämma min egen frukost.. så man kanske borde köpa sig ett wienerbröd! Perfekt frukost klockan 5 på morgonen.. men vad gör det? :P

Sen måste vi nämna min lilla önskelista detta år! Det enda jag önskar mig i år.. är att få skjuta med en spikpistol!! :) Otto såg som ut som ett frågetecken när jag berättade det..haha.. jag är inte så svår road jag inte! Så alla som vet någon med spikpistol kan ju höra av sig till min kära sambo! :)

3 kommentarer:

Fia sa...

Vi har en spikpistol, men jag vet inte vad för en spikpistol du drömmer om och få skjuta med eller men vi har en iaf =) Så du får komma hit när taket ska sättas i Arvids rum så ska du få skjuta tills du kräks =)

One point for Honesty sa...

HAR NII!?!?!?! Varför har du aldrig sagt det förut för? :D Guuu vad kuuul!! :P

Fia sa...

Men hur ofta berättar man för sina tjejkompisar vilka verktyg och dylikt man har hemma?!?=D vi har även en kompressor, en cirkelsåg, tigersåg osv osv =D