söndag 10 januari 2010

Underbara söndag?

Vaknade upp 10 i morse och slängde på mig kläder och stack ut på en vad jag tyckte ganska kort promenad.. men tydligen så måste jag varit ute närmare en timme! Ganska bra gjort i denna kyla om ni frågar mig! :)
Sitter och kollar på pass på badhuset nu.. men kan inte boka något pass, för jag vet inte mitt användarnamn.. så klart.. har redan vart dit en gång för jag tappat bort den lilla lilla lappen man får med namn och lösenord.. Får ta en tur dit imorgon bitti och boka ett pilates pass! :) Första gången.. ska bli mycket roligt!


Men jag måste säga att jag är besviken att dom inte har yoga.. :/

Lånat bil ut till jobbet idag.. så det blir en promenad hem från Aga i natt efter att ha lämnat bilen. Hmmm.. aja..


2 kommentarer:

Sandra sa...

Om du inte har något emot det, så skulle jag jätte gärna vilja följa med på nått pass någon gång :)

One point for Honesty sa...

Går alldeles jätte bra det.. kanske man kommer iväg lite lättare också! :)