måndag 4 januari 2010

Nu köör vi

Blogspot, here I come!! Ja nu jävlar tar vi upp detta här istället..

Måndag morgon, kl 6.00, sovit en eller två timmar för lite, tittar ut genom köksfönstret för att kolla så att pärlan är okej.. men till min förskräckelse så såg hon ut som en frostskadad gammal fiskpinne! Så det var bara att försöka tvinga ner en smörgås i halsen, väcka Otto som snarkade fint i sovrummet, sen springa ut för att skrapa, skarapa och åter skrapa. Satt inte för hårt, behövde bara skrapa i si så där 10 minuter! Haha! Aja, tur att man har relativt bra tålamod.

Nu ska julen och allt som har med julen att göra bort.. Jag tycker att julen är slut på Annandagen, och definitivt slut efter nyår.. det räcker nu. Så idag så tog jag och klädde av granen.. meeen.. en annan har ju varit blond som vanligt..
För 4-5 dagar sedan så tänkte jag så att jag behöver ju inte vattna granen någonting eftersom jag ändå tänkt att slänga ut den snart.. så skulle jag inte gjort!! För nu barrade granen nå hemskt om man bara snuddade den, den barrade fan bara man tänkte på röra den. Haha!



Så detta är resultatet av att jag klädde av granen och sedan försökte pressa ut den på balkongen.. så ha det i åtanke att hela balkongen var full med barr också! Haha! Det gäller att ha humorn i behåll gånger som denna! :)

Är mycket nöjd att jag tog tag i det när inte Otto var hemma.. för han skulle ha fått hjärnblödning bara av att titta på!
Nee, nu är det dags att radera resterande spår av julen!


¡adiós!

Inga kommentarer: