onsdag 22 september 2010

26 dagar kvar

Igår så gick vi in i v.37.. idag är 26 dagar kvar till beräknat datum.. så när som helst kan det faktiskt hända.. meeen man har väll inte samma tur som Erica så det är väll bara att vänta! :)

Under den gångna veckan så har jag haft kramp i vaden för första gången, men som tack och lov försvunnit så fort jag vinklat upp foten. Och jag kan säga det att jag har nog aldrig haft riktigt kramp innan detta.. för faan vad ont det gör. Och jag får ofta, vågar nästan påstå att jag får sammandragningar nästan varje gång jag varit och kissat! Konstigt värre! :)

Idag har vi haft Doris här också! Mysigt värre! Dock blev jag bra paff när det ringde på dörren i morse, men insåg ganska snabbt att det var mamma och Doris! :)

Igår så tvättade jag en omgång vitt till bebis.. kläder, sängkläder och handdukar är nu färdigt att användas. :)

Och bilden till höger ger er en liten hint vad som skruvades ihop idag! :) Så nu står spjälsängen så fint i sovrummet och bara väntar på att bli bäddad.. madrassen ska få lufta och bli av med obehaglig lukt först! Sen så! :)



1 kommentar:

Sara sa...

ja nu är de inte långt kvar :) spännande :)