lördag 11 september 2010

Förlåt! :)

Oj oj oj.. nu har jag fått skäll från andra sidan av Atlanten för att jag inte länkat till fotografen..oj oj oj.. Här hittar ni Emelie! :)

Och här sitter jag och känner mig sjukt osocial en lördag kväll, har precis blivit lämnad av O som tog på sig ett extra 12timmars skift idag. Har precis dammsugit.. Men nu då? Funderar starkt på att åka och köpa mat, därefter duscha, eller varför inte ta ett skönt bad? Och dra ut på tiden ordentligt.. för att sedan krypa ner under täcket och sooova...? Kanske blir lite väl tidigt.. Meeeen, eftersom jag kan spela på gravid-kortet så får jag sooova kl 20 på lördag kväll! :)

Jooo, en fråga till alla er... är det nån som har koll på vem det är som gjort "Its been a long time since I had some fun"? Fast låten kan nog inte heta så.. för jag har letat och letat men kan inte hitta den! Tror det är en relativt ny låt, som spelas ganska flitigt på p3. Och det enda stället jag lyssnar på radio är bilen.. och seg som är så glömmer jag bort att kolla upp låten på p3s hemsida när jag väl kommer hem.. Hoppas det är någon där ute som veeet! :)

1 kommentar:

Emelie Nordstrand Lindgren sa...

Guldstjärna i pannan!! ;D Det var ingen skäll gumman, det var bara en liten "uppsträckning" :P