tisdag 7 september 2010

Vecka 35

5 veckor kvar.. och det börjar kännas..

Igår hände det alldeles jätte mycket.. nyvaken sittandes på toaletten så kanske jag hade en liten förvärk.. en mensvärk liknande smärta som höll i sig en 30-40 sekunder kanske.. kan det vara en förvärk tro?

Och senare på Ica så kom det plötsliga onda ilningar i den nedre regionen, men inte den nedersta om vi säger så.. :) utan typ där bebis huvud ligger. Konstigt ont.

Någon bild har jag inte tagit idag utan jag hade tänkt att lägga upp en bild som en Emelie tog i helgen.. meen... nu är det så att vi laddar bilderna direkt från hennes server så varje bild tar minst 5 minuter. Så datorn får helt helt enkelt stå på under natten så bjuder jag på en bild imorgon! :)

3 kommentarer:

sara sa...

Hej!
vad roligt att vi ligger så nära varandra i tiden :)
och roligt för nu har jag en ny blogg att följa :)

MVH
sara

anouk sa...

TACK så jättemkt:D Gud så glad jag blev. I try iaf:) hihi

jag publicerade din komentar i ett inlägg-hopas det var ok?;)

tusan inte långt kvar för dig nu! Späännande hihi
kram!

Anna L sa...

Bebis!!! Kom ut!!!!! <3