onsdag 1 september 2010

En tur till bm

Ja idag så blev jag uppväckt av mor som kom med Doris! :) Mysigt värre, det bästa sällskapet. Jag älskar att ligga och försöka sova när man hör hennes små suckar och dyl. :)

Var sista vändan till Malin nu.. min barnmorska.. för hon ska ju byta med någon på ungdomsmottagningen. Och helt ärligt har jag inte funderat mer på vem det var som hon skulle byta med, tills jag kom dit idag och ser "bitterf*ttan" som man har gått till under de år man fick springa där.. hon som jag aldrig sett le. Och när jag satt där och väntade på att på ta blodprov och blodtryck mätt så kom hon och presenterade sig, och säger att "ja, jag tyckte jag kände igen dig"..? öhhh... okej, och så vänder hon sig till Malin och säger att vi är typ bekanta!? Wtf?! Så mycket har jag ju inte sprungit på ungdomsmottagningen! Haha! Men alldeles som om hon kände min mor eller liknande, för hon frågade hur dom där hemma tyckte om att jag ska få barn.. aja.. Helt okej känns det då inte att jag ska få henne dessa sista veckor, men nu log hon då hela tiden.. men det var väll kanske mest bara för att Malin var med, att hon fjäskade!
Men allt såg super bra ut med både bebis och mig, 0.9 kg hade jag gått upp sen sist!? Inte ens 1 kg.. ganska bra gjort det! :) Och liten låg fortfarande nedåt! :)

Tog med mig Doris och tog en fika på Lasses. Och väl där så kommer Sandra och Tony med lilla Emilia! :D Såååååååå sööööt! :) Dom var ute på klädjakt.. tydligen så är damen alldeles för liten för 56 så en massa 50 behövdes! :)

Nu? Lite vindruvor kanske?

Inga kommentarer: