måndag 27 september 2010

En massa förvärkar!

Idag har inte varit någon topp 3 dag.. 

Åkte till skolan och var där kl 8 i morse.. men runt en halv tio så började jag få lite förvärkar, en massa ilningar och bebis röjde runt där inne som aldrig förr. Förvärkarna var mer en molnande lätt irriterande smärta men det gjorde till slut så pass ont utav ilningarna och var så pass irriterande att jag inte kunde koncentrera mig att jag åkte hem innan klockan ens var elva... Men innan jag åkte hem så fick jag tillbaka provet.. ett VG prydde papperet så fint så! :D Nu har jag denna vecka på mig att göra klart detta kapitel så ska jag skriva prov på måndag..

Sitter nu och skrivit lista på vad som ska packas ner i BB-väskan, tänkte ta tag i den under kvällen. För igår hade jag tok svårt att somna för jag var helt inställd på att jag skulle föda under natten bara för att jag varken hunnit packa väskan eller laddat kamerabatteriet. Haha, så nu är batteriet färdigladdat och det inhandlats en massa småsaker som ska ner i väskan.. så jag tror jag har allting som jag planerat att tagit med mig. :)

Förvärkarna har fortsatt till och från under dagen.. så vi får se hur detta slutar! Haha.. jag vet.. jag griper efter halmstrån! :)

O jobbar eftermiddag så jag får helt enkelt försöka kocka i ordning något ätbart till mig själv.. hur tråkigt är det inte att äta själv?!

Inga kommentarer: