fredag 3 september 2010

Hemska Upplevelse

Vet inte varför men glömde skriva om den hemska upplevelse jag var med om på bussen i söndags när jag var på väg in till Gävle...
Jag sitter i främre delen av bussen och i mitt synfält så sitter det ett par, en kvinna och man, i kanske 27-28års åldern.. och jaa, jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva detta.. men dom är varandra så långt upp i arslet på varandra att jag inte riktigt fattar att dom ens får luft! Alldeles som om när dom kliver av bussen så går världen under.. alltså.. Denna upplevelse var som en tågolycka.. man vet att man inte borde kolla, men det är bra jävla svårt att låta bli. Dom satt konstant i 30 minuter och smekte sig mot varandra som katter gör.. om ni fattar... det var hemskt! Nu menar jag inte att man inte ska visa känslor "in public" utan det är fritt fram.. men man behöver faktiskt inte överdriva.. Uha..

Och nu innan tvättmaskinen blir klar så jag kan ta mig till Komvux så vill jag bara skriva en kort rad om detta fenomen som tydligen vuxna människor har börjat använda igen.. ord som Kramiz! Jag menar kom igen.. VÄX UPP

Inga kommentarer: