torsdag 2 september 2010

Föräldraträff

Har precis mölat i mig 3 (!) thekakor.. Störsjöbagarens... kanske världens godaste thekakor! :P Skulle lugnt kunna få mer en eller två till! :)

Tänkte att jag skulle ta och hoppa in i duschen innan jag beger mig till Komvux för lite matte. 1 1/2 kapitel kvar plus en inlämnings uppgift! Hinner jag tro? Jag borde hinna! Men jag tar inte tag i inlämnings uppgiften förrän båda proven är klara! För jag har inte slutdatum förrän den sista december. så skulle det bli så att jag hinner få bebis före inlämnings uppgiften är klar så är det lättare att göra klart den än att hålla på att träna något kapitel och skriva prov. Men jag ska kämpa på.. dom har ju faktiskt 4 tillfällen i veckan som varar cirkus 3 timmar. Så sköter jag mig och går på alla pass så borde jag fan klara det! :)

Direkt efter matten bär det av till MVC igen för en föräldraträff.. Undra sa flundra hur dessa träffar är? :)

Inga kommentarer: