söndag 12 september 2010

Ont

Det är inte så skönt nå mer att sova 10 timmar om nätterna.. när jag vaknar känner det som nacke, axlar och rygg ska gå i tusen bitar..! :/ Tror nog nästan att jag härefter sover en 7 timmar och tvingar mig upp, och sen sover 1 eller 2 timmar på dagen för att "dela" upp det! :) Fast det kanske inte spelar någon roll, kanske får lika ont för det?

Nästa vecka är det dags för träff med nya nya barnmorskan, inte bitter f*ittan från ungdomsmottagningen som har tagit över efter min ordinarie utan ännu en ny! :) I torsdags när jag var på sista föräldra träffen så sa jag att det kändes inte alls bekvämt att gå till en människa som för det första aldrig är riktigt trevlig, som man för det andra har sprungit till sedan man fixade p-piller för första gången och som man sedan har blivit dömd av när man kommit dit och vela ha dagen-efter-piller. Nej tack, henne vill jag inte gå hos, fastän det förhoppningsvis bara är 3 gånger kvar! Så nu ska jag få träffa Helena istället.. känns myyyycket bra! :) Det kanske bara är 3 ggr kvar, kan också bara vara 2, men det kan lika gärna vara 4.. Tänka sig.. snart så händer det grejjer! :)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Alltså, vi vill ju göra om hela huset så småningom, men de är ingenting som är akut. Det känns väldigt bra. Det enda vi ska göra innan bebisen anländer är att måla om eller tapetsera barnrummet. Nästa år blir det ny husfasad, kanske nytt badrum och efter det köket. Resterande saker kommer allt eftersom :-)
Jag kommer självklart att lägga upp bilder under tiden som det händer saker, jag är bara inne i en liten formsvacka just för tillfället (med väldigt lite bilder i bloggen) :-)

Unknown sa...

förresten... vad är det för hus ni ska titta på? Något specifikt? Det är i alla fall jätteroligt :-)