måndag 6 september 2010

Härlig helg

Som sagt, jag tog mig till Stockholm i lördags morse för att spendera lite tid med Emelie och ta lite bilder på magen! :)

När jag kom dit så kockade hon i ordning bästa frukost/lunch/brunchen.. äggröra, amerikanska pannkakor, mackor och smoothies! :) Smaskigt värre! Dagen spenderades i Kista för vad jag trodde skulle bli lite shopping.. slutade med att det enda jag kom hem med var en filt till bebis, en bok till O och en fjuttig liten ring till mig! Hmm..

Sen blev det soffhäng för hela slanten! :) En massa pannacotta blev det! Fick denna kväll också smaka på den förbannat dyra blåbärs "drycken" som ska vara ett bra alternativ till rödvin för den som vill eller måste hålla sig nykter! Haha! Smarrigt, och den blev godare och godare ju mer man drack! :)

Lördagen spenderades på Karolinska för fotografering! :) En massa fiiiina bilder blev det! Smakprov kommer så snart jag fått de nästan 5 gb med bilderna från henne!

Tack tack tack igen Emelie!! :)

Inga kommentarer: