onsdag 22 september 2010

Varuhuset...

Men vilket skämt till program.. skrattade inte en gång, tror knappt jag drog på läpparna..

Insåg här idag att havandeskapspenningen kommer nu på måndag, likaså lönen..! :) Känns som man vill gå lös med visa-kortet då! :) Men eftersom jag bara får den till den 8 oktober så kanske det är bra om man spar största delen av pengarna så kan jag ta ut mindre föräldradagar innan bebis kommer.

Men beroende på hur mycket jag får i lön, så blir det kanske så att jag kanske måste norpa en tusenlapp till en ny vinterjacka! Vilket är väldigt behövligt till denna vinter då det knappt är nå dun kvar i min Everest! :) Att den hållt så pass många vintrar som jag faktiskt haft den är helt fantastiskt! Så chansen att det blir en till Everest är ganska stor! :)

Ligger nu här i sängen och njuter av synen av spjälsängen här bredvid mig...

1 kommentar:

Sara sa...

samma här, min everest har nog varit med i 5-6 år tror jag o funkar än. ett hål i fickan o ett hål påen mudd vid ärmen o lite lortig men jag har inte tvättat den på länge då vi inte hade torktumlare förut o nu inga tennisbollar. men den är sååå varm o skön, funderar oxå på en ny sån! :)