fredag 17 september 2010

En himla massa matte

Idag åkte jag så duktigt till skolan så jag var där till kl 8. Men läraren behövde gå vid elva.. så jag kämpade på till halv tolv, sen tog det stopp. Så jag får köra de blandade uppgifterna nu hemma i helgen och få hjälp med det sista på lektionen innan provet på måndag!

Den nya barnmorskan var toppen bra!! Och blodtrycket ligger fortfarande jätte bra och det konstaterades att det nu totalt är 10 kg viktuppgång. Så sedan jag började gå varannan vecka så har jag gått upp ca 2 kg i månaden. Och förhoppningsvis så slipper jag gå och samla på mig en massa vätska nu sista tiden! Men på besöket så tog barnmorskan upp förlossningen.. var så sjukt att sitta där och prata om något som jag inte tror kommer att hända.. :)

Igår kväll så tog jag mig i kragen och åkte hem till far och mös framför öppna brasan en sväng medan O satt kvar hemma framför nya tv-spelet! Och där innan jag skull hem fick jag en till liten förvärk. Nog blir man lite kallsvettig allt när denna lilla mensvärk kommer. :)

Nee, en dusch på det här och eftersom O jobbar natt, krypa ner i en tom säng! :/

Inga kommentarer: